De laatste tijd is er een wildgroei aan parkeerbedrijven rondom Schiphol ontstaan, waarvan een aantal niet voldoet aan de minimale kwaliteitseis. Klanten lopen hierdoor een slechte ervaring met parkeren rondom Schiphol op en zullen bij een volgende vliegreis eventueel naar een alternatief zoeken.
Parkeerbedrijven die wel een minimale kwaliteitseis hanteren worden hierdoor dus gedupeerd. Reden voor de 8 verschillende parkeerbedrijven om de koppen bij elkaar te steken en zich te verenigen in De vereniging van Bedrijven voor Parkeren bij Schiphol met het keurmerk Parkeren Schiphol.
Het keurmerk is dus belangrijk voor en geeft aan dat, de aangesloten parkeerbedrijven bij Schiphol, hun taak serieus nemen. Kwaliteit in de vorm van service, tijd, prijs, beveiliging en garantie wegen zwaar. Er wordt daarom ook alles aan gedaan om deze eisen te behouden, waarbij de leden elkaar ook stimuleren hierin.
De leden van het keurmerk Parkeren Schiphol moeten voldoen aan :
- Beveiligd parkeren
- 24 uur bereikbaar
- 24 uurs service
- 24 uurs bewaking
- Minimale wachttijden
- Shuttle Service
- Binnen 10min. Schiphol
- Top Prijs/Kwaliteit
Welke parkeerbedrijven bij Schiphol zijn aangesloten bij Parkeren bij Schiphol keurmerk?
Onderstaand de leden welke voldoen aan de tot doel gestelde maximale prijs/kwaliteit verhouding van de Vereniging van Bedrijven voor goedkoop Parkeren bij Schiphol in alfabetische volgorde :